Category Archive: Paslaugos verslui

SEO straipsniai

 

Sveiki, esu rašytojas. Vienas iš mano pagrindinių ir mėgstamiausių užsiėmimų ir SEO straipsniai. Trumpai pristatysiu, kas tai yra ir kam to reikia.

SEO straipsniai yra savotiška reklama. Tai tekstas reklamuojantis ne konkrečią įmonę, o konkrečią paslaugą arba produktą. Retai kada SEO straipsnyje pamatysite prekės ženklą, nes šio teksto paskirtis yra reklamuoti tam tikrą raktinį žodį, o ne prekės ženklą. Pavyzdžiui, visi žino, kad „Megrame Medis“ užsiima medinių langų gamyba. Rašydamas jiems SEO straipsnį pavadinimo nenaudoju, nes esmė yra MEDINIAI LANGAI. Dėl to šiuose  straipsniuose nerasite pagiriamųjų žodžių įmonei ir jos specialistams – aprašomi tik langai.

SEO straipsniai neturi didelės vertės. Tai trumpas bendrinio pobūdžio tekstas apie kažkokią paslaugą ar prekę, tačiau jis savaime nėra vertingas. Tiesa, šiuo metu situacija pradeda keistis ir užsakovai labai susirūpino verte. Galiu paruošti ir vertingą tekstą su patarimais, pamokymais, šiek tiek technologinių dalykų. Tai jau nebe SEOstraipsnis, o normalus straipsnis, kurį ne gėda ir į respublikinę spaudą pasiūlyti. Tiesa, tokio rašinio kaina yra kur kas didesnė. Tai natūralu, nes jo apimtis didesnė, reikalavimai tekstui rimtesni.

SEO straipsnis paprastai yra 300-500 žodžių apimties, bet ne didesnis. Tokia apimtis yra todėl, kad Google tai laiko optimaliu teksto kiekiu. Jis nėra per ilgas skaityti, nes tai tik 1 Word puslapis (1800 spaudos ženklų be tarpų). Be to tokiame tekste galima laisvai išdėstyti kelis reikalingus raktinius žodžius. Tekstas, kurį skaitote yra būtent tokios apimties, o iš nuorodų galite suprasti, kam jis iš tikrųjų reikalingas… Nesakau, kad jis nenaudingas. Pradedančiajam rašytojui jis duoda šiokios tokios naudos, tačiau jau patyręs rašytojas čia ras tik senas tiesas.

SEO straipsnis publikuojamas trijose vietose – užsakovo interneto puslapyje, tam tikrame SEO bloge arba rašytojo puslapyje. SEO blogas – yra tas pats, kas ir normalus nišinis tinklaraštis, tik jo paskirtis – suteikti užsakovo puslapiui daugiau svorio, atrinkti lankytojus. SEO blogas paprastai turi 3-5 straipsnius apie tam tikrą produktą ar paslaugą iš įvairių kampų. Dėl to jis gali būti laikomas reklaminiu nišiniu tinklaraščiu. Kai rašytojas turi keletą nišinių tinklaraščių, juose galima publikuoti artimų temų straipsnius. Taip SEO straipsniai yra publikuojami žmogaus rašomame tinklaraštyje. Tai vieni iš vertingiausių tekstų, nes jei tinklaraštis yra prižiūrimas tinkamai, jo vertė yra itin didelė, o tekstas pritaikomas prie bendros stilistikos.

Bet kuriuo atveju straipsnių tikslas – patalpinti nuorodas į užsakovo puslapį. Greito rezultato čia nebūna – toks tekstas vertę atneša po pusės metų ir dar ilgesnio periodo. Pats straipsnis turi įgauti vertę, kad dalis jos atitektų užsakovo puslapiui, todėl jei kas žadės stebuklus – netikėkite.

Apie rašymą išmanau daug, tad, jei jums reikia nuorodų į jūsų puslapį, susisiekite su manimi rasytojas@outlook.com.

 

Unipark stovėjimo aikštelės oro uostuose

 

Keliaujantiems į užsienį savaitgaliui, ar ilgesniam laikui dažnai kyla dilema, kur pastatyti automobilį, kad būtų ir patogu nuvažiuoti iki oro uosto, ir juo grįžti namo sugrįžus. Unipark šią problemą išsprendė įrengdama modernias stovėjimo aikšteles Vilniaus ir Kauno oro uostuose šalia laukimo salės ir terminalų. Bendradarbiaudama su tarptautiniu oro vežėju Ryanair, Unipark šiuo metu gali pasiūlyti per 1200 vietų automobiliams statyti.

Kodėl Unipark? Kuo stovėjimo aikštelės geresnės, nei kitos?

Unipark parkavimas oro uoste yra modernus ir orientuotas į verslą, bet prieinamas ir pavieniams asmenims. Visos stovėjimo aikštelės yra mažiau nei 100 metrų nuo laukimo salės, todėl sugaištama itin mažai laiko nuo automobilio statymo iki bagažo pridavimo.

Dauguma stovėjimų aikštelių yra dengtos, todėl paliktam automobiliui nebaisios jokios oro sąlygos. Tai ypač aktualu žiemą ir pavasarį, kai sniegas ir šlapdriba gali pridaryti nemažai žalos paliktam automobiliui.

Saugumas yra viena iš didžiausių Unipark stovėjimo aikštelių privalumų, nes visos aikštelės yra stebimos vaizdo kameromis, o tai užtikrina didelį saugumo lygį.

Yra papildomos paslaugos – automobilio akumuliatoriaus įkrovimas ir oro pompa padangoms prisipūsti. Tai itin naudinga, kai paliekamas automobilis ilgesniam laikui, per kurį gali nuleisti padangą, arba išsikrauti akumuliatorius. Unipark aikštelėje galėsite tokiu atveju padangas prisipūsti ir šiek tiek įkrauti akumuliatorių, kad užsivestumėte automobilį.

Moderniausia Unipark paslauga – galimybė užsisakyti automobilio stovėjimą šalia oro uosto internetu, taip pat iš karto atsiskaityti už paslaugas el. bankininkystės sistemomis. Tai leidžia sutaupyti nemažai laiko, sugaištamo įsigyjant paprastus bilietus. Tereikia tik nurodyti tikslų laiką, automobilių kiekį, stovėjimo trukmę paromis, pasirinkti stovėjimo zonas pagal spalvas ir, įvedus kontaktinius duomenis, apmokėti už paslaugas. Nurodytu el. paštu atsiunčiamas specialus E-kodas, kurį reikia įvesti išvykstant iš stovėjimo aikštelės. Jei reikia sąskaitos faktūros, galima ją užsisakyti paprasčiausiai įmetus kvitą į specialią dėžutę – jokiu eilių, niekur neskubančių darbuotojų, nes viskas vyksta automatiškai siekiant užtikrinti ne tik kokybę, bet ir aptarnavimo greitį.

Šios Unipark stovėjimo aikštelių savybės ir profesionalumas bei patirtis leido pradėti glaudų bendradarbiavimą su pirmaujančiomis oro linijomis Ryanair, kurios sugrąžino į Vilniaus ir Kauno oro uostus keliautojų srautus.

 

Klientų aptarnavimas telefonu – darbas, kuriame atsiliepia mandagūs modeliai

 

Pabandykite įsivaizduoti isterišką vyruką, kuris slankioja nuo vieno įmonės kampo iki kito ir visiems iš eilėms kolegoms rėkauja kaip viskas blogai. Ar žinote kas šis vyrukas? Tai žmogus, kuris aptarnauja klientus telefonu. Tiesa, jei paskambinsite jam įmonės kontaktuose nurodytu telefonu – jo balsas iškart taps ramus, mandagus, jis ims kalbėti rišliais sakiniais.

Klientų aptarnavimas telefonu – daug psichologinių resursų ir kantrybės reikalaujantis darbas. Šis darbas susijęs ne tik su įmonės parduodamu produktu ar paslauga, šiame darbe parduodamas ir pats skambučių centras. Tiksliau konsultantai, kurie jus aptarnauja. Dažnai paskambinę klientų aptarnavimo telefonu ir išgirdę jauną, malonų konsultanto balsą, įsivaizduojame tobulos išvaizdos žmogų. Juk gražiems žmonėms daug sunkiau pasakyti „Ne“. Taip mūsų vaizduotę veikia ne tik klientų aptarnavimas telefonu, bet ir telemarketingas. Guvūs, nelyginant diktorių, balsai mums seka telemarketingines pasakas, o mes anksčiau ar vėliau, viena iš jų imame ir patikime.

Jei klientų aptarnavimas telefonu kelia daug streso, nes reikia išklausyti ne tik pasipiktinusius ar nieko apie produktą, kurį įsigijo, nesuprantančius žmones, tai telemarketingas atima dar daugiau energijos. Įprastai skambučių centras, kuris teikia informaciją klientams telefonu,  skambučius gauna iš žmonių, kurie pokalbiui jau yra paskyrę savo laiko. Kitaip yra su telemarketinginiais skambučiais. Konsultantai privalo skambinti žmogui nežinodama, ar jis šiuo metu gali kalbėtis ir pabandyti užmegzti pokalbį apie produktą ar paslaugą, kuris pašnekovui dar prieš pusę minutės visiškai nerūpėjo. Telemarketingisto darbas reikalauja neeilinių sugebėjimų ir tokios kantrybės, kurios vien geležine nebepavadinsi. Negana to, jei skambučių centro darbuotojo atlyginimas įprastai jau yra nustatytas sutartyje ir nekintantis, tai telemarketinge dirbantis asmuo pats turi užsidirbti komfortabilų atlygį, kuris tiesiogiai priklauso nuo to, kiek žmonių pavyko įtikinti įsigyti prekę.

Jei neturite kantrybės darbui, kuriame nuolatos Jums mėtys ragelį arba reikės klausyti ilgų pasipiktinusių žmonių išsikalbėjimų, tai klientų aptarnavimas telefonu – ne Jūsų sritis. Skambučių centras skirtas tiems darbuotojams, kurie grįžę namo nebegalvos apie tą piktą moterėlę iš Lentvario, kuri ėmė ir jus negražiai pavadino.