Nuolatos rašau apie turinio strategiją verslui. Vienas iš kertinių jos momentų – visa informacija turi būti laikoma savame puslapyje, kad visi keliai vestų į įmonę, o ne išsimėtytų po internetą. Nepaisant tokios užsispyrėliškos pozicijos logiškumo, kartais tiesiog tenka atsižvelgti į aplinkybes, kurios neleidžia tam tikros informacijos publikuoti savame puslapyje. Tai ypač dažnai nutinka, kai įmonė priima į darbą entuziastingą, sistemos nesužalotą vadybininką, kuriam visomis įmanomomis priemonėmis yra liepiama padidinti pardavimus. Tai padaryti galima padarius tam tikrą akciją paslaugoms, tačiau tą akciją reikia paviešinti… To padaryti kartais savame puslapyje negalima, nes:
- Puslapio CMS prisijungimų niekas neturi, o programuotojas prieš pora metų stebuklingai dingo…
- Puslapio turinio valdymo sistema yra tokia nelanksti (pasakysiu ir liaudiškai – „lieva“ ;)), kad joje neįmanoma išryškinti teksto, dėti iliustracijų ir t.t.
- Žmogus, prižiūrintis puslapį visiškai nesuvokia, kaip galima redaguoti HTML kodą.
- Puslapio struktūra to neleidžia padaryti (nėra naujienų skyrelio, vietos nuorodai ir pan.).
- Programuotojai tiek užsiėmę, kad naują puslapį sukurs geriausiu atveju iki Kalėdų…
Tokiais atvejais nieko kito nebelieka, kaip pasinaudoti tais įrankiais, kuriais užkištas internetas. Gaila, kad lietuviškų nėra, nes būtų tikrai naudinga, turint omenyje, kad kažkas iki šiol puslapio neturi, arba jis jau antri metai kaip „Under construction“. Smore.com yra įrankis, kuriuo galima kurti virtualias skrajutes. Skrajutė iš tikrųjų yra tas pardavimų puslapis, kurį galima visur siuntinėti el. paštu, dalintis socialiniuose tinkluose arba atsispausdinti paprastu spausdintuvu. Jei atsispausdinti galima, tai ir PDF susikurti galima. JPG formato išsaugojimas, deja, yra mokamas, tačiau turint PDF pasidaryti JPG jau yra juokų darbas (su pdf2jpg.net).
Taigi, kuriame virtualias skrajutes (flyerius). Registruotis galima su savo Facebook paskyra be jokių papildomų laiko gaišimų.
Tada belieka pasirinkti išdėstymą, stilių, viršaus spalvą, ir galima ruošti tekstą. Galima pridėti įvairias iliustracijas, mygtukus, video ir kitas pardavimų puslapiams reikalingas detales ir elementus. Tekstus irgi galima prirašyti, kiek norite. Galima įdėti ir paprastą tekstą, ir antraštę, iliustraciją. Tada išsaugote ir tobulinate tol, kol viskas atrodo padoriai. Kaip jau minėjau, JPG išsaugoti nemokamai neišeina, tačiau tai galima padaryti spausdinant (pasirinkti konvertavimą į PDF, o ne spausdintuvą). Kaina nuo 19 USD per mėnesį – brangoka.
Toks puslapis atrodo visai neblogai ir atlieka pagrindinę funkciją – nukreipia vartotojus į tam tikrą nurodytą pardavimų puslapį arba pateikia pagrindinius kontaktus.
Štai mūsų bandymas sukurti tam tikrą akciją.
Šis puslapis tarnauja ne tik verslui, bet ir privatiems asmenims, norintiems pranešti svarbią žinią savo draugams, pakviesti į asmeninę šventę ir pan. Pats įrankis nėra sudėtingas, todėl reikėtų pagalvoti, gal apsimoka padaryti lietuvišką analogą? Pasiūlysiu SpaudosVartai.lt – gal jiems bus įdomu…