Kasdien Lietuvos žmonės ir įmonės siunčia tūkstančius siuntų įvairiomis kryptimis. Dalis jų keliauja šalies viduje, kitai tenka aplankyti užsienio šalis ir ten rasti savo adresatus. Medžiagos, prekės, gaminiai ir dovano – siuntinio paskirtis gali būti pati įvairiausia, tačiau vienas dalykas išlieka nekintamai – jis būtinai turi pasiekti gavėją. Tačiau kaip betobulėtų logistikos procesai ir kokiomis technologijomis nesinaudotų kurjeriai, visgi atsitinka situacijos, kai dėl vienų ar kitų priežasčių siuntiniai „pasiklysta“ ir nepasiekia, numatyto adresato. Ką gi reikėtų daryti tokiu atveju, kai užsakovas ar draugas jums praneša, jog ilgai lauktas daiktas taip ir nebuvo pristatytas?
Jei naudojatės šiuolaikinių, rimtų kurjerių ir siuntų tarnybų paslaugomis, tai šią situaciją galėsite išspręsti, arba bent jau išsiaiškinsite realią situaciją vos per kelias sekundes. Kiekvienas siuntinys, turi savo sekimo numerį, kurio pagalba galima ne tik žinoti kada jis bus pristatytas, tačiau ir stebėti kurioje pasaulio vietoje jis yra. Suvedus kodą į atitinkamo vežėjo svetainė, galima greitai gauti informaciją apie tai kur jis yra šiuo metu ir kokie yra sekantys žingsniai jo kelionėje pas adresatą. Dingę siuntiniai, dažniausia yra per klaidą nukreipiami ne į tą valstybę arba paskirstymo sandėlį. O vertinant tai, kad kelionė iš vienos šalies į kitą gali užtrukti ne vieną dieną, tai ir pastebėtos klaidos ne visada sutvarkomos labai greitai. Žinoma tokios situacijos pastaruoju laiku atitinka vis rečiau, nes vis tobulėjančios technologijos, eliminuojančios žmogiškąjį faktorių, padeda užtikrinti vis tikslesnį siuntų pristatymą. Tačiau kaip bebūtų, svarbu, kad užsakant paslaugą jūs žinotumėte, kad kas beatsitiktų, jus visada galėsite savarankiškai ir greitai pasitikrinti kaip sekasi pristatyti jūsų siuntinį ir nebijoti dėl jo dingimo.