Nuomojame vietą reklamai internete

Kokią įtaką logistikai turi karantinas?

logistika

Neabejotinai, karantinas palietė daugelį verslų, o situacija tokia išskirtinė, jog tai nutiko visame pasaulyje. Daugelyje šalių susidarius nepaprastajai situacijai ir dėl pandemijos įvedus griežtus apribojimus, tam tikrus nepatogumus patyrė ir logistikos sritis. Tai tiesiog neišvengiama, nes daugelis vežėjų vykdo eksportą į pačiais karščiausiais taškais tapusiomis šalimis, tokiomis, kaip Šiaurės Italija ar Ispanija. 

Pasak https://ingstad.lt/ atstovų, situacija tarp kolegų yra skirtinga – vieni džiaugiasi nepakitusiais užsakymais, kitiems tenka pripažinti kritusias pajamas dėl karantino. Liūdniausia tiems, kurių transporto parkas nėra didelis, o ir užsakymus vykdo ribotomis kryptimis. Dar blogiau, jeigu eksportas vykdomas tik labiausiai paveiktų šalių kryptimis ar turimo automobilių parko galimybės ribotos. Taip sudėtinga greitai persiorientuoti ir pasiūlyti kitokias, platesnes pervežimo paslaugas.

Kita vertus transporto paslaugos iš esmės yra labai plataus spektro, todėl kai kurios transporto įmonės džiaugiasi net padidėjusiais užsakymais. Ne paslaptis, kad įvedus judėjimo tarp šalių ir šalių viduje ribojimus, išaugo prekyba internetu. Todėl įmonės, kurios vykdo siuntų pervežimo paslaugas, džiaugiasi išaugusiais užsakymų skaičiais. Mažiausiai paveiktas, tikriausiai, išliko maisto produkcijos eksportas, nes valgyti reikia bet kuriuo atveju.

Neskaitant šių sričių, karantino poveikis dar labai priklauso ir nuo transportavimo rūšies. Teigiama, jog jūrų transportu vykdomi pervežimai, pačiu sudėtingiausiu karantino periodu, nebuvo užpildyti nei pusė maksimaliai galimo krovos dydžio. O štai sausumos keliais vykdomiems pervežimams, bendrai žiūrint, karantinas įtakos turėjo mažai. Tuo tarpu oro transportu krovinių gabenimas vyko nenutrūkstamai. Tik dėl pačios situacijos visi procesai trunka ilgiau.

Tačiau šioje situacijoje džiugina prognozės, kad logistikos verslo pajamų sumažėjimas bus laikinas. Numatomas gana greitas jos atsigavimas, vos tik situacija visame pasaulyje stabilizuosis, vežėjai turėtų sugrįžti į prieškrizines apimtis.

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *

Brukalų kiekiui sumažinti šis tinklalapis naudoja Akismet. Sužinokite, kaip apdorojami Jūsų komentarų duomenys.