Vertinant šiandienines reklamos formas, rinkodaros specialistai sutinka – didžiausią investicinę grąžą, aukščiausius pelno rodiklius ir spartų klientų augimą užtikrina profesionaliai atlikta Google reklama. Nors minėtoji reklamos forma rekomenduojama internetinės prekybos verslo savininkams, tinkamai parinktos reklamos priemonės leis padidinti ir stacionarių prekybos vietų produktyvumą. Svarbiausia – bendradarbiauti su internetinės rinkodaros profesionalais, kurie racionaliai įvertins jūsų lūkesčius ir padės parinkti tinkamiausias reklamos priemones.
Praktika rodo, kad itin dažnai verslas negali gyvuoti be sėkmingai transliuojamos reklamos. Iš tiesų, tik tinkamai parinktos rinkodaros priemones padeda pasiekti aukščiausių rezultatų. Žinoma, negalima pamiršti ir kitos medalio pusės – paprastai reklama kainuoja gana brangiai, todėl daugelis smulkiųjų verslininkų negali sau to leisti. Šiuo atveju būtina kalbėti apie išskirtinį Google reklamos privalumą. Naudodamiesi Google AdWords paslauga, galėsite nustatyti biudžetą, kurį norite išleisti, todėl jums neteks rūpintinis netikėtais mokesčiais. Be to, stebėdami reklamos kampanijas, galėsite analizuoti vartotojų elgesį ir raktinių žodžių populiarumą, kas leis pasiekti kur kas aukštesnių rezultatų – laikui bėgant galėsite parinkti tikslingesnį biudžetą ir užtikrinti didžiausią investicinę grąžą.
Google reklama, priešingai nei kitos reklamos formos, orientuojasi į tikslinę klientų auditoriją. Praktika rodo, kad reklamos pertekliaus laikais daugelis potencialių vartotojų reklaminius skelbimus paprasčiausiai ignoruoja, t. y. stenduose esančios reklamos nepastebimos, televizinė reklama išjungiama, spaudos pranešimai praverčiami ir t. t. Tuo tarpu reklama Google paieškoje pateikiama tik susidomėjusiems vartotojams, kurie į Google paieškos laukelį veda atitinkamą, t. y. su jūsų siūloma produkcija susijusį, raktinį žodį. Kitaip sakant, reklama pateikiama reikiamoje vietoje reikiamu laiku, o jūsų potencialus klientas yra informuojamas, suteikiant jam aktualią informaciją apie pasirinktą paslaugų ar prekių kategoriją.
Rinkodaros specialistai primena, kad Google reklama išsiskiria itin patogia apmokėjimo sistema. Jūs ne tik turėsite galimybę iš anksto nustatyti reklamai skirtą biudžetą, bet ir mokėsite tik už tuos klientus, kurie susidomės jūsų skelbimu ir paspaus jo nuorodą. Kitaip sakant, jūsų reklama bus rodoma už dyką, o jūs mokėsite tik už potencialius klientus, kurie nuspręs apsilankyti jūsų svetainėje ir išsamiau pasidomėti jiems siūlomais produktais. Kai nustatytas paspaudimų skaičius yra išnaudojamas, reklama yra išjungiama. Be to, jūs bet kuriuo metu galite stebėti ir kontroliuoti reklaminę kampaniją, t. y. bet kada keisti Google AdWords reklamos biudžetą, jį didinti ir mažinti, sustabdyti ar atnaujinti reklaminę kampaniją.