SEO straipsniai

 

Sveiki, esu rašytojas. Vienas iš mano pagrindinių ir mėgstamiausių užsiėmimų ir SEO straipsniai. Trumpai pristatysiu, kas tai yra ir kam to reikia.

SEO straipsniai yra savotiška reklama. Tai tekstas reklamuojantis ne konkrečią įmonę, o konkrečią paslaugą arba produktą. Retai kada SEO straipsnyje pamatysite prekės ženklą, nes šio teksto paskirtis yra reklamuoti tam tikrą raktinį žodį, o ne prekės ženklą. Pavyzdžiui, visi žino, kad „Megrame Medis“ užsiima medinių langų gamyba. Rašydamas jiems SEO straipsnį pavadinimo nenaudoju, nes esmė yra MEDINIAI LANGAI. Dėl to šiuose  straipsniuose nerasite pagiriamųjų žodžių įmonei ir jos specialistams – aprašomi tik langai.

SEO straipsniai neturi didelės vertės. Tai trumpas bendrinio pobūdžio tekstas apie kažkokią paslaugą ar prekę, tačiau jis savaime nėra vertingas. Tiesa, šiuo metu situacija pradeda keistis ir užsakovai labai susirūpino verte. Galiu paruošti ir vertingą tekstą su patarimais, pamokymais, šiek tiek technologinių dalykų. Tai jau nebe SEOstraipsnis, o normalus straipsnis, kurį ne gėda ir į respublikinę spaudą pasiūlyti. Tiesa, tokio rašinio kaina yra kur kas didesnė. Tai natūralu, nes jo apimtis didesnė, reikalavimai tekstui rimtesni.

SEO straipsnis paprastai yra 300-500 žodžių apimties, bet ne didesnis. Tokia apimtis yra todėl, kad Google tai laiko optimaliu teksto kiekiu. Jis nėra per ilgas skaityti, nes tai tik 1 Word puslapis (1800 spaudos ženklų be tarpų). Be to tokiame tekste galima laisvai išdėstyti kelis reikalingus raktinius žodžius. Tekstas, kurį skaitote yra būtent tokios apimties, o iš nuorodų galite suprasti, kam jis iš tikrųjų reikalingas… Nesakau, kad jis nenaudingas. Pradedančiajam rašytojui jis duoda šiokios tokios naudos, tačiau jau patyręs rašytojas čia ras tik senas tiesas.

SEO straipsnis publikuojamas trijose vietose – užsakovo interneto puslapyje, tam tikrame SEO bloge arba rašytojo puslapyje. SEO blogas – yra tas pats, kas ir normalus nišinis tinklaraštis, tik jo paskirtis – suteikti užsakovo puslapiui daugiau svorio, atrinkti lankytojus. SEO blogas paprastai turi 3-5 straipsnius apie tam tikrą produktą ar paslaugą iš įvairių kampų. Dėl to jis gali būti laikomas reklaminiu nišiniu tinklaraščiu. Kai rašytojas turi keletą nišinių tinklaraščių, juose galima publikuoti artimų temų straipsnius. Taip SEO straipsniai yra publikuojami žmogaus rašomame tinklaraštyje. Tai vieni iš vertingiausių tekstų, nes jei tinklaraštis yra prižiūrimas tinkamai, jo vertė yra itin didelė, o tekstas pritaikomas prie bendros stilistikos.

Bet kuriuo atveju straipsnių tikslas – patalpinti nuorodas į užsakovo puslapį. Greito rezultato čia nebūna – toks tekstas vertę atneša po pusės metų ir dar ilgesnio periodo. Pats straipsnis turi įgauti vertę, kad dalis jos atitektų užsakovo puslapiui, todėl jei kas žadės stebuklus – netikėkite.

Apie rašymą išmanau daug, tad, jei jums reikia nuorodų į jūsų puslapį, susisiekite su manimi rasytojas@outlook.com.

 
 
 

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *

Brukalų kiekiui sumažinti šis tinklalapis naudoja Akismet. Sužinokite, kaip apdorojami Jūsų komentarų duomenys.