Current Date: 2020-08-10
Rašytojas.lt Posted on 09:43

Patarimai norintiems sportuoti parkuose

treniruokliai

Ankstyvą rytą išsiruošus pasivaikščioti gryname ore, gera nuotaika dienai- garantuota. Buvimas lauke leidžia įsisavinti gaugiau deguonies ne tik galvos smegenims, bet ir kūno raumenims. Šiaurietiško ėjimo lazdos jūsų pasivaikščiojimą padarys sudėtingesniu ir intensyvesniu. Jeigu nusprendėte bėgioti, pradėkite tai pat nuo pasivaikščiojimo, vėliau bėkite ristele. Sportuodami turite sušilti, o ne uždusti ar pabalti. Visi šie požymiai rodo, kad persistengėte. Pasivaikščiojimą ar lengvą bėgimą lauke paįvairinti galite fiziniais pratimas- įtūpstais, pritūpimais ir šuoliukais.  Pradėję bėgioti apkraunate savo širdies raumenį, todėl patariama pasiskaičiuoti, kad pulsas neviršytų 55-85 proc. nuo maksimalaus širdies susitraukimo dažnio per minutę, o bėgimo laikas 20-60 minučių, todėl patartina įsigyti specialų laikrodį, matuojantį pulsą. Po keleto savaičių intensyvumą ir laiko trukmę galima didinti.

Žmogaus fizinis aktyvumas

Žmogaus fizinis aktyvumas yra būtina sąlyga sveikai gyvensenai. Vietoje to, kad žmogus reguliariai lankytųsi pas gydytojus- įdiegti lauko treniruokliai, kurie naudojant juos pastoviai gali padėti išvengti sudėtingų sąnarių, raumenų, net širdies ligų. Žmonės vėliau pamatę rezultatus, jie dažniausiai patys nebepaleidžia treniravimo parkuose malonumo. Lauko treniruokliai, kaip teigia daugelis iš bandžiusių, primena žaidimus. Tarsi vaikystė ant karstyklių parke, kai sugebame atlikti  įvairiausius triukus.

Lauko treniruokliai

Lauko treniruokliai parkuose labai mėgiamas ir populiarus dalykas. Jie tiesiog būtini miestui: parke, sporto aikštelėse, šalia mokyklų, prie vaikų žaidimų aikštelių, prekybos centrų ir kitose erdvėse, skirti įvairaus amžiaus naudotojams: vaikams, suaugusiems, senjorams. Šie  įrenginiai yra gaminami laikantis aukščiausių kokybes  ir saugumo reikalavimų, taip užtikrinant ilgaamžiškumą, todėl pratimus gali atlikti kiekvienas. Vyresnio amžiaus žmonės ar jaunimas gali laisvai jais naudotis. Tinkamai parinkti treniruokliai suteikia galimybę atlikti visus pagrindinius fizinius pratimus.

Suoliukai

Paprastas daiktas- suoliukas- yra puikus treniruočių įrankis, skirtas pilvo ir nugaros raumenų dailinimui. Kadangi dirba visas kūnas, išjudinami ir kiti raumenys, sparčiai deginamos kolorijos. Suoliukas paprastai yra naudojamas įvairių pozicijų atsilenkimams, pratimams gulint, mankštai, tempimams.

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *

Brukalų kiekiui sumažinti šis tinklalapis naudoja Akismet. Sužinokite, kaip apdorojami Jūsų komentarų duomenys.