Tag Archive: optimizavimas paieškos sistemoms

Vidinė SEO optimizacija: suvaldykite raktažodžius

 

vidine seo optimizacijaSEO nėra atsitiktinės raidės. Tai optimizavimas paieškos sistemoms. Jei turite svetainę, kurioje skelbiate apie savo paslaugas, jums ši tema aktuali. Jei turite tinklaraštį, tema taip pat svarbi. Reikšminga ji ir dar šimtu devyniasdešimt aštuoniais atvejais. Sudaryta, beje, iš dviejų dalių. Vidinė SEO optimizacija ir išorinė. Šiuokart aptarsime vidinę.

Langeliai nenori būti tušti

Vidinė SEO optimizacija – tai visa interneto svetainė, jos vidus, lankytojams dažniausiai nepastebimas. Tačiau paieškos sistemų robotukai dirba preciziškai ir aptinka, kas yra gerai, o kas tobulintina. Kuo daugiau gerų dalykų, tuo lengviau kylate į pirmus „Google“ puslapius.

Manote, kad svetainė – vos keli įrašai, gražus dizainas ir viskas? Klystate. Yra gausybė techninių reikalavimų ir darbų, atliekamų norint tuos reikalavimus atitikti. Pavyzdžiui, turite el. parduotuvę. Gavote naują prekių siuntą. Kaip įkelsite prekes į sistemą? Įvesite pavadinimą, kodą ir pateiksite porą informacinių sakinių? Siekiant maksimalaus efektyvumo to nepakaks. Žymos (raktiniai žodžiai), meta aprašymas – be šių langelių sunkiai pajudėsite iš vietos.

Gerai, išsiaiškinote, kad puslapyje yra daug mažų langelių, kurių verčiau nepalikti tuščių. Dabar svarbu suprasti, kad kiekvienas iš tų langelių – vėlgi specifiniai reikalavimai. Jei parduodate papuošalus ir prie grandinėlės suvedate raktinius žodžius, susijusius su automobiliais, tai mažų mažiausiai keista. Esama ir ne tokių keistų klaidų. Jos ypač gajos meta aprašymuose. Užuot susitelkę į pagaulų skatinimą, interneto svetainės savininkai nusprendžia prirašyti padrikų raktažodžių. Deja, taip potencialaus kliento pritraukti nepavyksta. „Google“ robotukai irgi nepatenkinti.

Vidinė SEO optimizacija susijusi su reprezentacija

Beje, dar reikia kai ką patikslinti. Buvo minėta, kad interneto svetainės vidus lankytojams dažniausiai nepastebimas. Tai negalioja straipsniams. Kiekvienas asmeniniame portale publikuotas straipsnis reikšmingas vidinio SEO požiūriu ir patrauklus arba atmestinas lankytojams. Kuo paskelbtas įrašas įdomesnis, tuo labiau jis prikausto apsilankiusį internautą. Tai irgi susiję su kelione pirmų paieškos puslapių link.

Nemaža klaida – pernelyg dažnai kartojami raktiniai žodžiai. Kad vidinė SEO optimizacija būtų sėkminga ir tikslinga, negalima bet kur ir bet kaip primėtyti tikslinių žodžių. Tekstas taptų nenatūralus ir stokotų reprezentatyvumo.