Ekologiniai verslo projektai: atmintinė

 

http://nordgain.lt/Keletas minčių, kurios turėtų sudominti verslo pasaulio atstovus. Skaitykite toliau ir galbūt atrasite šį tą naudingo.

Pirmieji žingsniai

Gavote užduotį sukurti projektą, kurį galėtų vykdyti Jūsų organizacija, ir nežinote, nuo ko pradėti? Pirmiausia projektas turi būti susijęs su Jūsų įmonės verslo plėtra.

Apsvarsčius visus galimus variantus, galima mėginti organizuoti ekologinį projektą. Nes situacija, kuri susidarė po Rusijos rinkos uždarymo Lietuvos ūkininkų produkcijai, yra labai palanki sąlyga ir priežastis plėtoti tokią idėją. Svarstant verta kreiptis į http://nordgain.lt/.

Projekto tikslas

Koks startas? reikia numatyti pasirinkto projekto tikslą.

Projekto metu Jūsų įmonė gali organizuoti kitų įmonių, veikiančių ekologiškuose sektoriuose, dalyvavimą tarptautinėse parodose. Siekiant numatyto tikslo, projekto metu į Lietuvą būtų kviečiami potencialūs verslo partneriai iš užsienio. Visų šių darbų sumaištyje svarbu nepamiršti ir tikslios projekto buhalterinės apskaitos, todėl tokių profesionalų kaip http://nordgain.lt/ pagalba ypač praverčia.

Užsienio verslininkų pritraukimas į Lietuvos rinką

Suplanavus, kad projekto laikotarpiu bus įgyvendinta programa, skatinanti užsienio verslininkus aktyviai įsitraukti į Lietuvos verslo procesus konsultacijomis, reikia turimais kontaktais pagelbėti Lietuvos įmonėms įsitvirtinti naujose rinkose.

Taip pat reikėtų organizuoti renginius, skatinančius ekologinio ūkio vystymąsi, ekologiškos produkcijos populiarinimą bei eksporto apimčių ir rinkų plėtrą.

Uždaviniai tikslui pasiekti

Turint projekto tikslą svarbu išsikelti uždavinius, kaip to tikslo bus siekiama. Pavyzdžiui, galėtų būti formuluojami šie uždaviniai:

  1. Išanalizuoti organizacijos aplinką bei projekto integracijos ir apimties valdymo galimybes.
  2. Apsibrėžti ekologinio projekto apimtį bei sudaryti suskaidytų darbų lentelę.
  3. Pasikviesti įmonę http://nordgain.lt/ tvarkyti projekto buhalterinę apskaitą.
  4. Suplanuoti projekto laiko, kaštų ir aprūpinimo valdymą.
  5. Suplanuoti projekto žmogiškųjų išteklių, komunikacijos ir suinteresuotųjų šalių valdymą.
  6. Pasiruošti galimoms projekto rizikoms ir suplanuoti kokybės valdymą.

Organizacijos vertinimas (SSGG analizė)

Svarbu nepamiršti, kad atliekant bet kurios bendrovės ar projekto strateginį planavimą verta atlikti analizę, kuria apžvelgiamas ne tik nuosavas verslas, bet įvertinama ir konkurentų veikla. Taip pat susipažįstama su dabartine rinkos situacija. Šią užduotį padeda įvykdyti SSGG (SWOT) analizė.

SSGG atspindi stiprybes (ką organizacija yra pajėgi atlikti), silpnybes (ko organizacija negali atlikti), galimybes (potencialiai naudingos sąlygos organizacijai) ir grėsmes (potencialiai nenaudingos sąlygos organizacijai).

Projekto apimtis

Jei atlikus rinkos tyrimą paaiškėja, kad projekto poreikis (užsidarius Rusijos rinkai, Lietuvos įmonėms pačioms atrasti naują rinką gan sunku, tad projekto metu joms galimai bus padedama rasti naujas eksporto į užsienį kryptis) iš tiesų egzistuoja, tuomet metas imtis kitų žingsnių. Pirmiausia reikia patikėti projekto buhalterinę apskaitą savo srities profesionalams, pavyzdžiui, http://nordgain.lt/.

Atlikus šį svarbų žingsnį reikia numatyti projekto trukmę. Optimali trukmė tokiam projektui – 12 mėnesių. Privalu išsikelti projekto reikalavimus, sakykime, tokius: užsienio partnerių paieška, parodos organizavimas (patalpų paieška, projekto dalyvių paieška), interneto svetainės sukūrimas. Svarbu atsižvelgti į realius laukiamus rezultatus, pavyzdžiui, numatoma, jog projekto pabaigoje Lietuvos ekologiškos produkcijos gamintojai atras naujas eksporto rinkas / kryptis Vakarų šalyse, sėkmingai bendradarbiaudami su surastais investuotojais. Nepamirškite nustatyti ir sėkmės kriterijų. Jie gali būti ir tokie: projektas bus sėkmingas, radus potencialius užsienio parnerius bei Lietuvos įmonėms sudarius sutartis su jais. Gali būti ir tam tikrų prielaidų arba apribojimų, pavyzdžiui, galimybė, jog susidomės nepakankamas skaičius dalyvių, be to, sėkmingai įgyvendinti idėją gali trukdyti ir užsienio partnerių trūkumas, menkas domėjimasis Lietuvos įmonėmis.

 

 

 

 
 
 

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *